lista 2

News

Sti tipi di bella musica fontana tippu d'acqua capite?

At prisente, u sviluppu di tour di notte di turismu culturale hè sempre megliu è megliu, u flussu di u prughjettu fontana di luce, in u tour di notte di turismu culturale pè ottene assai attinzioni.I turisti piace à viaghjà di notte per excursioni è divertimentu, attrazioni in u mondu per dà à i turisti una sperienza megliu, l'intruduzioni di prestazioni artistiche è fontane musicali interessanti, filmi di schermi d'acqua, spettaculi laser è altri prughjetti di fontana, per creà un turismu culturale. carta d'affari di tour di notte, per prumove u sviluppu di l'ecunumia di u tour di notte per furnisce una bona spinta.

Oghje avemu inseme à parlà, parechji conducive à creà immersive night tour prughjettu tippu acqua fontana.

wps_doc_0

Ugello per fontana digitale 1D Swing

1D Swing Digital Fountain Nozzle hè un tippu d'acqua impurtante in a fontana di musica, pò fà correre, ondeggià, scuzzulate è altri effetti.Colonna d'acqua di fontana cù i belli alti è bassi di musica, chì presentanu una interpretazione sognante è bella di l'effettu.

wps_doc_1

Ugello per fontana digitale 2D Swing

2D Swing Digital Fountain Nozzle hè a bocca pò esse in dui piani verticali per a rotazione di 360 °, in u rolu di u sistema di cuntrollu, pò fà un arrangiamentu circular di a colonna d'acqua di fontana cum'è fiori aperti è chjusi, hè una prestazione impurtante in u tipu d'acqua di fontana di musica.

wps_doc_2

Laser Show

Laser show hè un tipu d'interpretazione di luce è ombra di moda è fresca, chì hè assai populari in u locu scenicu.U flussu di luce è ombra durante u spettaculu, culuritu, dendu à u visore un forte impattu visuale, amatu da i turisti.Hè una parte impurtante di l'interpretazione di a fontana musicale.

Avemu parechji anni di sperienza in u disignu è l'installazione di fontane, è sò disposti à scuntrà più amichi chì piacenu e fontane d'amore, benvenuti à cumunicà cun noi.

E-mail: sales@longxinfountain.com

Whatsapp: 17378775697


Tempu di Postu: Dec-12-2022