lista 2

News

A Fontana di Musica di Nebbia Fredda hè u Rapprisentante di a Cuncepzione Artistica di a Fontana di l'Ultraworldly Waterscape

E forme di l'acqua sò sempre cambiate, è l'arti di l'acqua hè culurita.A cumminazzioni dinebbia artificiale è funtana di musicacrea un effettu di sperienza sorprendente per e persone.Cum'è un paese di fata, a fontana di nebbia fredda vera è irreale porta una bellezza diversa à i giardini naturali, i paisaghji ambientali è e fontane di musica.Spray pruducia un gran numaru di ioni negativu, pò fà l 'aria fresca è umita, cambià u microclima lucale, nebbia in a rapida evaporazione di l'absorption di u calore, per ottene u rinfrescante, u paisaghju, l'effettu di purificazione di l'aria.A pipa è a bocca di a fontana di nebbia fredda sò ammucciati in a nebbia fredda, è a nebbia fredda hè cumminata cù a fontana di musica, in modu chì ogni tipu d'acqua pò esse vistu da a nebbia cù a musica è a nebbia fridda chì si stende è si stende inseme. , chì suscita subitu a risonanza di a ghjente.
Nebbia fredda pò ancu diventà un traspurtadore di diverse fonti di luce, utilizatu per l'illuminazione di u palcuscenicu laser, invece di u muffa di u fumu di u palcuscenicu, l'internu pò ancu creà a nebbia fredda secca.U principiu di u sistema di nebbia friddu stessu hè basatu annantu à i fenomeni naturali, cum'è vapor d'acqua, nuvole è nebbia.U nostru equipamentu di nebbia fredda usa l'acqua di u rubinettu ordinariu è aumenta a so pressione à 70Br attraversu l'ospite d'alta pressione.Dopu chì l'acqua hè sottu pressione, passa à traversu i bocchi di nebbia fredda di bronzu o d'acciaio inox per nebulisce direttamente l'acqua in una nebbia cù un diametru di 10-20 microns.Questa nebbia fridda flutterà dolcemente sopra l'aria è l'acqua.
Dapoi i tempi antichi, i laghi di u paisaghju di l'acqua anu avutu una pusizioni impurtante in l'architettura di u paisaghju.I leggende antichi sempre assucianu u rè dragone strettamente cù l'acqua.In l'arti di l'acqua mudernu, funtani è funti d'acqua sò spessu creati.È a nebbia d'acqua hè sempre stata un simbulu di u paese di fata, per quessa, pudemu dì chì a fontana di musica di nebbia fredda hè u rapprisentante di a cuncepimentu artistica di l'altru mondu di l'acqua.

funtana-musica, nebbia-fountana-fontana

Sistema di nebbia fredda hè un tipu di dispusitivu di nebbia, ma ancu finu à quì particeddi atomizzati assai fine equipaggiu di nebbia artificiale d'alta pressione.Piglia l'acqua naturale cum'è materia prima, à traversu u trattamentu di l'acqua, l'alta pressione è l'atomizzazione speciale, a nebbia d'acqua in molécule d'acqua di 1-10 micron, in modu chì diventa a stessa struttura organizzativa cum'è i nuvuli naturali è a nebbia, in modu chì pò ancu float in l'aria naturalmente, furmendu l'effettu di nuvole è nebbia.A causa di u gran numaru di ioni negativi pruduciutu in u prucessu di nebbia, a ghjente pò sente u soffiu uriginale è frescu cum'è u boscu in questu, cusì l'avemu chjamatu fontana di paisaghju "Festa di nebbia fredda".Allora chì sò i vantaghji di l'equipaggiu di nebbia artificiale di nebbia fredda?
1. Sistema di nebbia friddu prufessiunale, chì copre una grande zona, nebbia uniforme, 24 ore di cuntrollu liberu di u tempu di atomizazione, u cuntrollu remota pò ancu esse timed switch.
2. Risturà l'ambienti naturali ecologichi originali verdi, l'effettu di a nebbia hè realisticu, cum'è esse in un paese di fata, sentendu l'ecologia naturali.
3. Aumentà l'umidità di l'aria, prumove a fotosintesi di a vegetazione verde, è crea un modu di vita còmode è sanu.
4. Aumentà u cuntenutu di ioni di l'ossigenu negativu in l'aria, migliurà a qualità di l'aria, regulate a funzione fisiologica di u corpu umanu, mantene a salute.
5. L'equipaggiu intelligente d'altu rendiment, più sicuru è più veloce à utilizà, senza cura manuale, più risparmiu di costu.

funtana-musica, nebbia-fountana-fontana

Sì avete qualchì quistione nantu àfuntana musicale, cuncepimentu di funtana musicale, custruzzione di funtana, stallazione di funtana, prughjettu di funtana, filmu di schernu d'acqua, etc., per piacè cunsultà Longxin Fountain.

E-mail: sales@longxinfountain.com

Whatsapp: +86 17378775697


Tempu di post: 22-mar-2023