lista 2

News

Elementi emergenti di design di fontana musicale - Fontana di focu

Avemu introduttu parechji tipi di elementi di cuncepimentu di fontana musicale, cum'è meravigliose è splendidespettaculu laser, sognufilm d'acqua,oltri lassari pirsuni seguità u rilassamentu di l 'umore diventa piacevulefontana à flussu laminare.Ancu s'è questi elementi sò maravigliosamente abbaglianti, ma oghje a fontana Longxin vole presentà a fontana musicale, pò sorprenderà.Dapoi i tempi antichi, tutti pensemu chì l'acqua è u focu sò incompatibili, cusì oghje per presentà ufuntana di focu, vi sentite assai magicu.

Credu chì quelli chì anu vistu a fontana di u focu duveranu sapè chì l'acqua è u focu ùn sò micca solu cumpatibili in una manera piacevule, ma ancu l'acqua è u focu ballanu inseme in una scena assai stupente.Fiamme sboccianu nantu à a colonna d'acqua, ma ancu in a superficia di l'acqua in un mare di focu, è ancu longu a trajectoria di u flussu di l'acqua pò delineà una bella linea, stu effettu visuale chocante, splendida, sonu maestosu, perchè a ghjente ùn si pò scurdà. .Godemu inseme di l'espressione di a funtana di u focu.

1, Tippu Fireballfuntana di focu, hè u so spout of flame pò brusgià in l 'aria in una grande bola di focu, l'effettu di u maravigghiusu, grande è picculu, acqua è u focu, u cuntrastu trà i dui pirsuni stupente, in grande musica apparisce à spessu in a funtana di u focu fireball.

喷火02

 

2, tipu di culonna di u focufuntana di focu, i so fiammi sò cuntinumente brusgiate, fiamme forma uniforme cum'è una culonna, sta scena di brusgiate in fila hà una estetica pulita, è u designer generale lasciarà a culonna di u focu forma una persecuzione, cum'è s'ellu sti fiammi anu una vita, cusì chì l'audienza. felicità più chè.

喷火03

 

3, tipu di testa Phoenixfuntana di focu, hè un pocu simili à a fontana di u focu di u focu, sò cuntinumente brusgiate a colonna di focu, ma i fiammi di a fontana di u focu di a testa di fenice mostranu nantu à u grande sottu à a piccula forma trapezoidale invertita, fiamme tumbling in l'estremità superiore di a forma di u fenice. testa, cum'è un nirvana fenice, rinascita di u focu.Un spettaculu magnificu chì stà cun voi per un bellu pezzu.

喷火01

 

Cù u sviluppu di a tecnulugia, ci sò più è più forme difontane musicali, è videremu ciò chì elementi novi ponu esse aghjuntu à i funtani musicali in u futuru.I funtani musicali portanu un toccu di freschezza, un pocu di allegria è una certa novità à i stanchi di a cità, rendendu a scena di notte ancu più bella è piena di vita.

Sì avete qualchì quistione nantu àfuntana musicale, design di funtana musicale, custruzzione di funtana, installazione di funtana, prughjettu di funtana,filmu schermu acqua, etc., per piacè sentite liberu di cunsultà Longxin Fountain.

E-mail: sales@longxinfountain.com
Whatsapp: +86 17378775697


Tempu di Post: 29-May-2023