lista 2

News

Xi 'an Dayan Pagoda Grande Fontana Musicale

A Pagoda Dayan hè unu di parechji edifizii antichi ben conservati in Cina, chì hè ancu un locu di peregrinazione buddista.
U prughjettu di a funtana si trova sottu à a Pagoda Dayan.A piscina copre circa una superficie di 20.000 metri quatratu cù 22 tipi di fontana d'acqua.Detene parechji record mundiali è naziunali è hè una famosa fontana grande in u mondu sanu.Dopu avè vistu a Pagoda Dayan, ùn pudete micca mancà questu locu definitivamente.Hè cunsigliatu di gode di u spettaculu di funtana di notte.Cù spettaculu di luci, serà più grazia.Mentre u spettaculu di a funtana intornu à l'edificazioni antichi principia, vi sentite cum'è di vultà in i tempi antichi.

1

Tutti i nozzles travaglianu simultaneamente è jet e diverse forme d'acqua cum'è nuvola, mew di mare, farfalla, etc. Stu prughjettu combina a tecnulugia è a moda per purtà à i visitori l'esperienza immersiva.

Quandu a funtana hè finita, più è più persone vene quì per piglià ritratti.In u risultatu, stu locu diventa un locu famosu in Internet è i turisti sò attratti da a so reputazione.A fontana di u paisaghju d'acqua hè un fattore chjave chì pò fà un locu guadagnà folla.Oghje, tutti sapemu chì a folla hè uguale di soldi.

2
3

Neijiang Longxin Fountain Factory hè una sucietà di fontana chì si cuncentra in u disignu innovativu è i dettagli di qualità.Longxin Fountain hè una impresa di paesaggi acquatici impegnata in u disignu di fontane musicali è a custruzzione di fontane.A cumpagnia hà sviluppatu una fontana d'acqua musicale d'alta qualità, un film d'acqua, una fontana di focu, un spettaculu laser è altre serie di prudutti.Longxin Fountain hè diventatu un membru di a China Fountain Landscape Association, è hà guadagnatu elogi unanimi da l'internu è fora di l'industria.A cumpagnia hè basata in Sichuan è serve u mondu.
Sè vo avete ogni quistione circa funtana musicali, disignu funtana musicali, custruzzione funtana, stallazione funtana, prughjettu funtana, film schermu acqua, etc., per piacè sentite liberu di cunsultà Longxin Fountain.

E-mail: sales@longxinfountain.com

Whatsapp: 17378775697


Tempu di Postu: Set-02-2022