lista 2

News

Semu l'offerente vincitore!

In u ghjugnu 2022, Neijiang Longxin Fountain Factory hà ottenutu l'opportunità duramente guadagnata di custruisce un novu prughjettu di fontana.Avemu una grande ricchezza di sperienza, una forte forza tecnica, è una bona reputazione in questa industria.Allora avemu diventatu l'offerente vincitore eventualmente.
L'indirizzu di u prughjettu hè in a cità di Deyang, Sichuan, chì include un spettaculu di luci di ballu, una fontana secca interattiva è un sistema di decorazione di foresta di nebbia.U costu hè stimatu in più di 10 milioni di RMB.
Un numeru di fornitori anu participatu à questu avvenimentu di offerta.Tuttavia, avemu divintatu a vittoria finale cum'è a nostra cumpagnia hà una forte forza cumpleta è supportu tecnicu.
A rializazioni d'oghje hè una tappa in a strada di avanti.U nostru scopu hè di diventà u fornitore di fontana più prufessiunale in l'industria.A nostra cumpagnia s'impegna à creà un valore più altu per i clienti in u futuru.

2

Neijiang Longxin Fountain Factory hè una sucietà di fontana chì si cuncentra in u disignu innovativu è i dettagli di qualità.Longxin Fountain hè una impresa di paesaggi acquatici impegnata in u disignu di fontane musicali è a custruzzione di fontane.A cumpagnia hà sviluppatu una fontana d'acqua musicale d'alta qualità, un film d'acqua, una fontana di focu, un spettaculu laser è altre serie di prudutti.Longxin Fountain hè diventatu un membru di a China Fountain Landscape Association, è hà guadagnatu elogi unanimi da l'internu è fora di l'industria.A cumpagnia hè basata in Sichuan è serve u mondu.

Sì avete qualchì quistione nantu àfuntana musicale, design di fontana musicale, custruzzione di funtana, installazione di funtana, prughjettu di funtana, filmu schermu acqua, etc., per piacè sentite liberu di cunsultà Longxin Fountain.

E-mail: sales@longxinfountain.com

Whatsapp: 17378775697


Tempu di post: Jul-23-2022