lista 2

News

I benefici di a nebbia artificiale

E molécule di nebbia ponu assorbe efficacemente u calore di l'aria, riduce a temperatura ambientale lucale è aghjunghjenu un toccu di freschezza à i turisti chì piacenu u paisaghju in l'estiu.Per i turisti, u paisaghju di nebbia hè un piacè visuale è una grande attrazione per quessa naturalmente porta beneficii più altu à u locu scenicu.
Stu pruduttu farà chì e persone si sentenu cum'è in a furesta cum'è u soffiu frescu hè intornu à elli.Stu ambiente vi permetterà senza preoccupazione è gioia.Hè per quessa chì chjamemu questu: Foresta di nebbia artificiale è fontana di paisaghji.

2

A nebbia artificiale vi dà una sensazione di esse in i nuvuli.Hè cum'è un paese di fata nantu à a terra.U fumu pruduciutu da stu pruduttu hè un mediu di proiezione fantastica, chì permette a prughjezzione di mudelli guidati da laser per creà viste stunanti.
Induve hè adattatu per fà nebbia artificiale?Hè u latu di un ponte o di un stagnu.Un tali locu pò ottimisà l'effettu di u pruduttu.In i miti è i leggende chinesi, i dii campanu in tali lochi.

3

Neijiang Longxin Fountain Factory hè una sucietà di fontana chì si cuncentra in u disignu innovativu è i dettagli di qualità.Longxin Fountain hè una impresa di paesaggi acquatici impegnata in u disignu di fontane musicali è a custruzzione di fontane.A cumpagnia hà sviluppatu una fontana d'acqua musicale d'alta qualità, un film d'acqua, una fontana di focu, un spettaculu laser è altre serie di prudutti.Longxin Fountain hè diventatu un membru di a China Fountain Landscape Association, è hà guadagnatu elogi unanimi da l'internu è fora di l'industria.A cumpagnia hè basata in Sichuan è serve u mondu.

Sì avete qualchì quistione nantu àfuntana musicale, design di fontana musicale, custruzzione di funtana, installazione di funtana, prughjettu di funtana, filmu schermu acqua, etc., per piacè sentite liberu di cunsultà Longxin Fountain.

E-mail: sales@longxinfountain.com

Whatsapp: 17378775697


Tempu di post: Jul-23-2022