lista 2

News

U nostru Novu Prughjettu - Fountain Floor in Yunnan

Felicitazioni per stu prughjettu !Stu prughjettu in u paese di Lancang a pruvincia di Yunnan Tuttu stu prucessu hè statu realizatu in modu sicuru.U membru di a squadra di Assicuranza di Qualità hà inspeccionatu l'equipaggiu di fontana.Ogni aspettu di stu prughjettu hè grande è hà superatu tutte e aspettative.

1

Sapemu chì a fontana di u paisaghju attrae sempre i visitori.Oghje chì l'ambiente hè adattatu per installà l'equipaggiu.L'investitore hà da custruisce a fontana per attruverà u gruppu in a situazione chì ùn pudete micca esse sicuru di e qualificazioni di a cumpagnia di a fontana.Questi passi sò necessarii.

2

1. Avete bisognu di verificà u certificatu di qualificazione di a cumpagnia.A cumpagnia di fontana qualificata deve avè a classe JIA o ùn hè micca qualificata.
2. Inspect u casu precedente chì vi aiuta à cunnosce a cumpagnia.A nostra sucietà hà registratu ogni casu dopu à compie u prugettu.Induve u prughjettu hè in quale locu.I dettagli permettenu à u cliente di cunnosce a cumpagnia minutimente.U cliente vi fidarà di più è vi purterà l'uppurtunità di una situazione win-win.
3. Duvete avè un viaghju di cummerciale cù u vostru cumpagnu chì pò decide di sceglie l'equipaggiu.A fabbrica hè a megliu scelta perchè pò cuntrullà a qualità è u prezzu.
Cum'è a nostra cumpagnia cuntene pruduzzione è cummerciu.Ùn solu furnisce i prudutti qualificati, ma ancu offre una soluzione adatta chì pò fà u locu populari.Allora pò attirà turisti da tuttu u mondu.

3

Neijiang Longxin Fountain Factory hè una sucietà di fontana chì si cuncentra in u disignu innovativu è i dettagli di qualità.Longxin Fountain hè una impresa di u paisaghju acquaticu chì hè impegnatadesign di fontana musicaleècustruzzione di funtana.A cumpagnia hà sviluppatu alta qualitàfuntana d'acqua musicale, film di schermu d'acqua, funtana di focu, spettaculu laserè altre serie di prudutti.Longxin Fountain hè diventatu un membru di a China Fountain Landscape Association, è hà guadagnatu elogi unanimi da l'internu è fora di l'industria.A cumpagnia hè basata in Sichuan è serve u mondu.

Sì avete qualchì quistione nantu àfuntana musicale, design di fontana musicale, custruzzione di funtana, installazione di funtana, prughjettu di funtana, filmu schermu acqua, etc., per piacè sentite liberu di cunsultà Longxin Fountain.

E-mail: sales@longxinfountain.com

Whatsapp: 17378775697


Tempu di Postu: Nov-03-2022